bärga vad du kan av det här vraket.

tack till mando diao, idde schultz, beatles, ebba grön & jakob hellman. ni fick mig att överleva högstadiet.

fredag imorgon tack och lov men jag har ingen aning om  vad jag ska roa mig med. kanske leta upp min gamla oljefärg & blaska på några vävar. det är bara att hoppas att färgen inte torkat in. sen är det ju alltid bra att städa rummet (hur katten kan min säng se ut som en björn rullat sig i den varje morgon?). eller så bara parkera jag i sängen & lever på choklad.  titta in på monki, så många otroligt fina saker dem har där. får nog ta en sväng dit snart. till exempel klänningarna med en stor rosett vid halsen, de svarta pumpsen, spetströjan... funderar även på att skaffa chinos, det behövs ju ett par byxor så här på höstkanten men min kropp kan inte gå runder i jeans. jag får nickelallergi av jeansknappen, linningen skaver mot höftbenen, de kasar ner över min rumpa... det är synd för inget är snyggare än ett par ljusblå, tajta jeans & en stor ljus t-shirt.

nej nu ropar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0