hjärtat gör mig blind.

resan till malmö blev superduperbra. dock hittade jag mest på humana i helsingborg, där alltid kostade 10 kronor på grund av rean. det blev en kjol, en klänning & en blus till det sammanlagda priset 30 kronor. sen så fann jag ett par finfina tygskor på monki.

image123
ett nystädat rum & jag i en kjol från humana i helsingborg och min små älsklingar som jag skrev om förra helgen från ellos.

image124
my honeys i närbild. ja, jag är överböjlig om det är nån som reagerar på hur jag böjer min fot eller nåt.

förresten jag fick fler överraskningar på in dåliga torsdag. söta angelica hade köpt ett par urfina shorts. tack,tack,tack.

om ni inte har lyssnat på den än så tycker jag att ni ska se till att lyssna på markus krunegård med jag är en vampyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0