långfredag

så var det nästa artonårsdag. denna gången fyllde bosson, idas pojkvän år.  det var en rolig fest, men lilla jag var så trött så runt tolv däckade jagmed en soffa & filt. angelica väckte mig flera gånger ,ena gången med historian: "din mamma är i närheten & kommer hit och hämtar oss om en timme innan jobbet. klockan är sex." klockan var två och min mamma jobbar inte på långfredagar. jag hatar att bli väckt flera gånger vilket angelica fick erfara.


image66
angelica innan partyt.


image67
här är vi båda två. brillorna hade angelica med sig. nåt fenomen inträdde när vi fotade, jag hamnade i skuggan hur vi än gjorde. det vilar nog en mörk förbannelse över mig som bara syns på kort .

Kommentarer
Postat av: Caro

haha, vad söta ni är i glasögon ;P

2008-03-21 @ 18:02:46
URL: http://kaninkakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0