sommarlov.

det var skolavslutning igår. nu var tvåan över , framför mig har jag mitt sista sommarlov. solen lyste på oss hela dagen, jag blev knallrosa & ännumera fräknig. dagen började med vår skolas avslutning med lärarspex, musik & klasskamp. sedan hade vi picknick i hamnen med kycklingburgare & tog ett bad på tropical beach. en runda hem till caroline sen väntade en kväll på gröningen med frukt, vin & cider tillsammans med vår klasskamrater. mina honeys gav mig skoskav, men jag ska kämpa på. de ska på igen .

image133
image134
kläningen är köpt på humanas rea för tio kronor .

Kommentarer
Postat av: Aggis

Jag vill också ha sommarlov nu. Fan.

2008-06-06 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0