we've run out of time.

nu är jag trött. lite utmattad. & det enda jag kan tänka på är att jag ska upp tidigt, tidigt imorgon. rättare sagt tjuge över fem.
I går stack jag till angelica där hon var hos sin mamma i höganäs. vi var på kullamarknad, gick en lång promenad (där vi av någon anledninng tyckte vi såg lik i sopsäckar överallt & var så rädda att vi höll på att kissa på oss) och såg I am legend. filmen var riktigt bra faktiskt .


min utstyrsel igår. väldigt suddigt, vet. min bara fot är en bonus. skorna fick jag av mamma häromdagen, det var lite snällt tyckte jag.


ett foto på vår promenad, tagen med min lite halvkassa mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Mariama

snygg outfit!!

2008-07-06 @ 23:07:53
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0