en ny väska.

förra veckan införskaffde jag mig en väska på röda korset. den är stor, utav läder med att slitet knäpp i metall & en insida i rutigt tyg. mums ! min mormor däremot , som jobbar på röda korset (jag är nästan VIP-kund där ) tyckte den var "rälig".




i väskan fick jag lite "presenter" med . så går det när man inte kollar igenom väskan innan man köper den. i låg en förpackning med en duk till att torka av glasögon med & tändsticksask som det stod hässleholm på.  det var lite skoj, man börjar ju fundera på em som hde väskan innan mig. jag gissar på en gammal man .


Kommentarer
Postat av: elin

den var riktigt fin :)

2008-07-03 @ 22:44:27
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0