080729

jag lever än. om än knappt. den senaste tiden har det varit jobb, jobb, jobb & annars har jag sovit. inte gjort nått vettigt alls av tiden . i helgen var det helsingborgsfestivalen. den var trevlig i alla fall . men ja. varje dag har annars sett likadan ut, så det kändes inte lönt att skriva nått här.

dagen idag har varit ett helvete. upp tjugo över fem som vanligt & jobba. fick sedan gå hem i jeans i tretti graders värme (vi får inte ha nått annat på jobbet). när jag skulle hämta cykeln på stationen var den borta. spårlöst borta trots att jag låst den. jag svor en lång ramsa & gick sedn hem. sedan när jag angelica åter igen kollade stod den helt plötsligt där . olåst. skumt. men nu var istället kortet till porten på jobbet borta. har fortfarande inte hittat detta kort . vet katten hur man ska lösa det. jag är sååå irriterad & vill att en trollkarl ska komma hit & trolla fram kortet.

men i alla fall. på något vis kommer jag hamna här imorgon. & det kommer bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0