arton år & en månad

För tre veckor sen hade jag min artonårsfest, en vecka efter att jag blev arton. Det blev en riktigt trevlig kväll, med allsång & härliga hits från nittiotalet. Jag hade på mig en riktigt ful klänning som jag hade nyår 00/01, inte riktigt på nittiotalet men jag har alltid varit lite efter min tid. Emma, syster min, var dock bäst i magtröja & mittbena.


torris i drinkarna gav rökig effekt.


emma lyckades bäst med sin utklädnad, enligt mig


figge drog igång allsång med en peruk på huvudet.




jag & mamma & den fulaste klänningen & minen på länge.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag diggar torris starkt :D

2008-12-15 @ 22:24:53
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0