hejdå caroline.

nu är caroline förmodligen i frankrike. eller i alla fall på väg dit. i lördags hade hon en underbar avslutningsfest. trevlig på alla vis, god mat, trevliga människor.... lite sorgligt var det med, hon ska ju var borta i ett helt år. men tiden går snabbt.


caroline.


scoutfröknar. röd halsduk & basker kvällen till ära.


jag & siri. min arm ser gigantisk ut vilket den faktiskt inte är.

victors kompis som kom när han gick .

folket. med en massa baskrar.

hejdå caroline.  ses snart igen .

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJDÅ BAJS. jag saknar dig och alla er andra redan och jag har bara varit borta i en vecka men jag kommer snart hem igen!

2008-09-07 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0