torsdag

ja, nu längtar jag efter min kudde. det har varit en väldigt sressig dag för mig idag. ungefär som man lagt tre dagar och tryckt ihop till en dag. skolan,hem,plugga,passa syrrorna,plugga,hjälpa mamma att sätta upp duschen. men trots allt hinner jag med ett litet inlägg, blir rätt stolt.

way out west i sommar i göteborg känns frestande, de har många bra band som franz ferdinand, håkan hellström,beirut,lykkeli,jose gonzales... men så läser jag lite närmare på sidan. vissa band är på klubb=mimmi får inte komma in, för hon fyller år två månader för sent. sedan efter det står det att dem kan inte garantera att man får se alla band, eftersom där inte finns så många platser på klubbarna. hum... & dessutom, som jag sagt innan, jag vill bo på festivalen. jag vill komma hem från festivalen & vara äckligt smutsig, trött, bakis. bara känna att jag verkligen gjort nått dagarna & nätterna innan. men banden är verkligen frestande!

så några bilder från min sjukdomstid.

jag morgontrött, min fot nymålad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mimmi du har målat nagellack utanför.

2008-03-14 @ 20:12:46
Postat av: mimmi

hoppsan. det har jag visst. så går det ibland. jag var som sagt sjuk, så jag var väl lite skakig på handen.

2008-03-14 @ 22:47:00
URL: http://www.frostatglas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0