tisdag

äntligen, äntligen börjar jag få tid till annat än att plugga. som att skriva här till exempel.

jag söker jobb på alla ställen jag kommer åt. vet ni nåt ställe där jag kan söka snälla, tipsa! annars kommer jag sitta hemma en hel sommar med drömmar och idéer utan att kunna göra någonting åt dem. för allting kostar pengar. kanske finns det någon söt liten tant med syltfabrik eller systuga som kan anställa mig? sånt hade jag gillat. förresten, för er som undrat hur det gick i bettskenedramat. roni, min lillasysters pojkvän, hittade den för några dagar sen under min soffa. med lite tandkräm och en tandborste är den som ny igen.

jag flyger flygplan.
image58
kjol från JC, blus från kupan,secondhand, tights från hm.

men nu ska jag återvända til matte c och derivatans förtrollande värld.

Kommentarer
Postat av: Meela

Fortsätt att söka det kommer någon som nappar snart skall du se, det ta sitt tag där i mot. Tråkigt jag vet men man får leva med det :) Var flyger du ?! hehe

2008-03-05 @ 19:22:57
URL: http://mysnys.blogg.se
Postat av: mimmi

nånstans där det är varmt...

2008-03-05 @ 21:35:05
URL: http://www.frostatglas.blogg.se
Postat av: Sirius ;D

hahaha wooow :O Återfunnen bettskena. Grattis :P

2008-03-07 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0