önskelista

detta skulle jag köpt om min plånbok inte, som alltid, har ätit upp sig själv denna månaden:
- ett knallrött läppstift (jag struntar i vad folk tycker nu det är så fruktansvärt fint)
- en vit tunika i form av en lång blus med lite broderier & krafs
- strumpbyxor i alla färger
- en väska i läderliknande material eller av canvas, stor & rymlig.
- tygskor från hm
äh, jag ger upp denna önskelista kan bli hur lång som helst.

phoebe i vänner har fina fjärilar i håret i dagens vänneravsnitt. sådana skulle jag kunna tänka mig...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill också handla..

2008-03-01 @ 15:00:32
Postat av: mimmi

angelica. du o jag, nåra tusen kronor o en resa till malmö... det hade varit något va?

2008-03-02 @ 13:04:55
URL: http://www.frostatglas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0