nästan frisk

nu måste jag nästan vara helt frisk. för nu vill jag ha mat & det har jag inte velat på hela dagen.

jag & angelica ska flytta in i en fin lägenhet i göteborg när vi blir stora. vi ska leta upp fina pojkar, sitta på café och dricka te & vara på en massa konserter. lägenheten får gärna se ut som isabells som jag såg igår när jag & några klasskamrater vara på inflyttningsfika. högt i tak, ljusa väggar, sora fönster, valv & gamla dörrar. åh.

eller så blir jag kiropraktor & flyttar till danmark.

Kommentarer
Postat av: Angelica

förstnämnda alternativ låter ju som det bästa, med en massa krimskrams överallt, fina gardiner, indieklubbar.. puss på det. Jag ska förverkliga det, du får följa med om du vill.

2008-03-07 @ 20:34:58
Postat av: Caro

Ja, flytta hit, närmare mig ! :)

2008-03-08 @ 11:02:25
URL: http://kaninkakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0