besvikelse

så kom då bandsläppet till emmaboda. en stor besvikelse. jag börjar tröttna på att hoppas få se några av mina favoriter såsom of montreal, my darling you!, kristian anttila eller nån annan bland bandsläppen istället för band som spelar hårdrock och hiphop. snälla emmaboda, ni ska vara en indiepopfestival. det finns tillräckligt många festivaler som tar några band ur varje genre för att locka så många som möjligt. jag hoppas nästa bandsläpp blir bättre, annars letar jag upp någon annan festival. way out west har spännande band, men jag vill sova på festivalen. annars mister den lite av sin känsla. jag & angelica ska vänta och se i alla fall.

min febrila jakt på skor att drömma om har inte slutat. dessa har jag fallit för. lite trist att dem är helt vita bara, skulle varit fint om dem varit blekgula eller himmelsblå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0