Snö

detta har varit en skön dag som började med en lång sovmorgon och ett pass badminton, fortsatte med en runda på stan med caroline & sedan ett besök i en secondhandaffär med angelica. nån vacker dag, till exempel imorgon får ni se mina fynd.

jag fick reda på bandsläppet för emmaboda igår. stereo total var en glad överraskning! det är dessutom bara en vecka kvar till nästa bandsläpp ser redan fram emot det. jag är dock lite rädd för vad priset kommer sluta på. det höjs hela tiden och inte ens arrangörerna verkar veta vad det kommer sluta på. måste trots allt vänta lite med att köpa biljett har det rätt knalt i ekonomin just nu.

caroline har blivit intagen för intervju för ett år som utbytesstudent. hoppas för hennes skull att hon blir antagen, men det kommer bli tomt utan henne skolan. ibland kan hon vara så irriterande men hon är riktigt bra att prata med.

gårdagens bild av mina vägra-vinter-skor (idag svaschade jag runt i joggingbralls) köpta på din sko för femti spänn, ett riktigt fynd!
328719-7

dagens låt:Stereo Total med I love you Ono

det snöade precis. har ett hata-älskaförhållande till snö. det är fint, men det är blöt & kallt. dessutom blir det svårare för mig att låtsats att det är vår.

Kommentarer
Postat av: Caro

Vart ska Caroline isf vara utbytesstudent ?

2008-02-01 @ 17:31:50
URL: http://kaninkakka.blogg.se
Postat av: mimmi

i frankrike.

2008-02-02 @ 19:01:49
URL: http://www.frostatglas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0