prinssesan på ärten...

är definitivt inte jag. något osmidigare, klumpigare och odiskretare får man leta efter. men ibland behöver man känna sig som en prinsessa även jag. den kjolen får mig att känns mig som en prinsessa.


image6


jag gav dessutom min biologilärare ett gott skratt. efter en lång undran om varför alla andra skriver så mycket och så länge ("är det jag som är trög eller dem?") lämnar jag in mitt prov. och blir tillbakaropad illa snabbt. jag hade visst glömt bort baksidan av mitt prov och hade alltså hälften av uppgifterna kvar så det var bara att sätta sig ner och fortsätta. min ironiska biologilärare pelle tyckte det var rätt roligt, men så ser han också ironi och humor i det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0