jag vet hur man väntar

det är inte roligt att heta mimmi idag. bara tråkigt & irriterande, ungefär som om nån idiot bestämt att just jag ska bli förföljd av ett litet grått åskmoln. vi gjorde en helt värdelös laboration på biologin idag, pappersfåglar som förökade sig. jag försökte förklara för min lärare att fåglarna varken hade ägg eller spermier så det blev inga fågelbebisar men han ville inte lyssna på mej.

det enda lite spännande som hänt idag är att jag fått bettskena. jag ser ut som en tönt med den & allt men jag tycker det är precis så spännande som när man är liten & får bananlack på tänderna. jag erkänner något fjantigt.

imorgon kommer ialla fall andra bandsläppet till emmabodafestivalen. det är något spännande,

dagens låt: Dolly Parton med Here you comes again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0