Vårtecken

Jag försöker skriva ihop teorin till vår rapport om evolution i skolan. det är ett helvete för jag är verkligen superduper dålig på engelska & den är engelska. Vädret är i alla fall på min sida idag.

Jag vill att februari ska vara slut NU! jag vill att bandsläppet till emmaboda kommer NU!

Jag såg "Ingen kan älska som vi" igår. den var väl sådär söt, & roliga kläder hade dem. Lite inspiraton & lite ÅNEJ. jag har ialla fall kommit fram till att jag gillar sättet isabella scurpco pratar, sådär mjukt & långsamt & på sitt eget vis. Hon pratade så när hon var tonåring & gör det fortfarande.

dagens blommor:
image22
bland lammöronen i mina rabatt hade denna gula varelse letat sig upp utanför mitt fönster. jag tackar den lilla krokusen för att livat upp mina dag lite grann.

image23
jag är nästan lite avundasjuk på malin, min lillasysters, blommor. många små vinsnurror i glada färger.

dagens låt: Those dancing days med those dancing days

Kommentarer
Postat av: Caro

FULA !? Neeej, dom är söta. Och JÄTTTE skööna :)
Jag har ett par såna ju,
men dom börjar bli lite slitna ;P

2008-02-10 @ 21:49:05
URL: http://kaninkakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0