Värme

Ja nu skriver ja igen. skulle ha gjort det innan, men det försvann plötsligt när ja skulle publicera det. jag & datorer borde gå på terapisamtal eller nåt, så vi kunde reda ut varför de jämnt för aggretionsutbrott på mig.

Ialla fall har jag varit på ikea. Jag köpte någon smart grej med krukor i krom som hängde på en stång. det var egentligen till för bestick & sånt men det funkar förhoppningsvis lika bra till mitt smink.  Jag köpte också en anslagstavla som nån gång i framtiden ska sprejas i guld liksom eventuellt mitt element. men det är mina galna idéer bara.

här några av mina skor uppradade i led.
image38
Först är det mina svarta pippiskor. ett fynd köpta för 100 kr (hade kostat 370kr) på din sko. Efter dessa kommer mina vita skor, köpta på myrorna för 70 kr. Sedan är det mina vita basketskor köpta på netto för 50 kr efter att någon hade stulit mina converse. kinaskorna är köpta på Indigo i göteborg & de lilla conversen har jag fått av en kompis eftersom ingen annan hade fötter som kom i dem.

här är en lustig krumbukterad clementin. den ser ut som en orangetennisboll som nån har tryckt på ungefär.
image39

Märkte ni värmen idag förresten? jag märkte den ialla fall, var på v att ta av mig jackan men kom på att alla skulle tro att jag inte var riktigt klok så jag lät bli.

dagens låt: bob dylan med hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0