Sjukling

Gårdagen sov jag bort. första delen av denna dagen var inte mycket bättre, men sen försvann nästan allt mitt halsont & huvudvärk. kanske var det iprenen som satte in. Min förkylning kom inte så lämpligt mitt i arbetet med vår evolutionsrapport. förlåt, alla i gruppen, jag ahde inte varit till mer hjälp i skolan.

jag börjar bli sugen på att använda jeans igen. ett par ljusa stuprör hade suttit fint, struntar i att jag kanske är för kurvig för att gå i stuprör. jag tycker ialla fall att det är lit ironiskt nu när det snart är klänningsväder på riktigt så vill jag börja använda jeans.

image27
så här går det när man har långtråkigt. letar upp skumma kajaler & leker med. ska jag vara ärlig blev det rätt snyggt... kanske nått man ska börja med?

jag fundrar på att gå en kurs i screentryck på folkuniversitet. vi får ju de kurserna gratis på min skola, så det vore dumt att inte testa på nåt nytt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0