Självförsvar

dagen började med ett träningspass på friskis i självförsvar som nina höll i. en skön början på dagen även om det är svårt att skippa en sovmorgon på två timmar...

Jag & Caroline drog hem till mig sedan & trillade in på ett scoutmöte. (ja jag är scout, men det är inte som du tror). de för härliga alla där, det är sällan jag skrattar så mycket som på våra möten.

utnyttjade min tröja i fuskjeans angelica tvingade mig att köpa idag. jag snöade totalt in på åttitalet & snodde min lillasyster emmas örhängde med.
image14


image15

ursäkta bildkvaliteten. bildrna blev inte heller så där bra, får  hitta en fotograf ...

dagens låt: babyshambles med killamangiro

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillar sättet du hela tiden relaterar bloggen till mig.

2008-02-07 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0