Pojkar med vackra ögon borde skjutas

vädret har varit underbart idag. vaknade på helt fel sida ville bara gå &lägga mig igen.  men nr vädret kom blev jag helt salig. doc om jag ner på jorden igen när jag kom hem & var tvungen att skriva teorin till vår rapport om evolution i skolan. min rumpa sover, mitt huvud dunkar & ögonen vill bara falla ihop. borde skriva mer men struntar kanske i det.

ska med angelica till malmö imorgon. tips på affärer i malmö kommer förmodligen senare, för nu ropar min mage till mig att det är dags att äta. det kommer ialla fall bli härligt.

dagens låt: somebody I used to know med elliott smith

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

skön klocka du har på bloggen;)

2008-02-08 @ 08:40:47
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0