huvudvärk

usch annamej. ingen rolig dagden här. har haft en pinande huvudvärk hela dagen & mitt rum ligger nästantill i ruiner. men man får ta det som det är. misstänker att huvudvärken är ett tecken på lite för lite sömn så inatt ska jag se till att sova!

det hände i alla fall en rät trevlig sak idag på tyskan. christianne gick med oss till cafét Annorledes där hon bjöd oss på varsin dricka. vi var dock tvungna att prata tyska hela tiden. mysigt var det.

något som är ger lite värme i det blåsande vädret är att kolla på sommarkläder.  den här eller kanske denna  med en jeansjacka till kanske.

min maskot fluffy hälsar.
image9

dagens låt: bortom det blå med lisa ekdahl

Kommentarer
Postat av: Manook

Maskot?? Det betyder kanske "konstgjord hund"? Men den är väldigt söt. Kul att du gillade min blogg. Voff från Manook

2008-02-05 @ 15:35:31
URL: http://eremitha.blogg.se/manook
Postat av: mimmi

voff på dej manook. men låt bli & bita i min konstgjorda hund.

2008-02-05 @ 16:06:31
URL: http://www.frostatglas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0