hoppar du, så hoppar jag.

Under tiden jag tittade på Titanic på trean, så gjorde jag denna flätan i håret. Tror jag ska göra om den nån dag, tyckte den blev riktigt snygg .
image21

Tänkte dessutom tipsa om de affärer i Malmö som jag gillar :
SECONDHAND:
Myrorna,
södra förstadsgatan, vid triangeln
UFF, numera Humana, möllevångsgatan, även denna vid triangeln
Chique, Erik Dahlbergsgatan, vid Tjallamalla
Runt Davidhallstorg finns fler second hand butiker vars namn jag jag ock inte kommer ihåg

ÖVRIGA BUTIKER:
Weekday,
södra vallgatan
Monki, södra vallgatan, bredvid weekday
Tjallamalla, davidhallsgatan
Affärerna i köpcentret Storgatan, såsom ett lite annorlunda H&M, TSHIRTSTORE & MONKI, storgatan/ södra förstadsgatan

Dagens låt: Greenlights med Marit Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0