Dagen efter

18-årsfest hos chrille i billesholm igår. det var lite segt i början men sedan fick vi upp trycket tyckte jag . efter det däckade jag hos caroline.

Två dagen-efter-bilder (därav den mosiga hyn, skoskaven & det fluffiga håret) det blev nog inga bra bilder under festen & innan hanns det inte med att ta några bilder.
image33


image34

Jag har inte skrivit så mycket den senaste veckan. jag har liksom inte haft lust eller ork med någonting.  kanske är det på rund av att min skola är bränt u mig lite, eller kanske för röran i mitt eget huvud. jag vet inte. De flesta i min omgivning har märkt att jag inte har varit riktigt närvarande, & jag vill be om förlåt för detta. Det ska bli bättre framöver!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Va fan, var det inte min fest åsså då? :(

2008-02-17 @ 17:27:39
Postat av: mimmi

klart förlåt gustav. chrille hade ju bara sagt att det var hans arton års fest, så ja hängde inte riktit med på att det var din fest med förrän vi sjöng för er ;D. grattis i efterskott förresten :)

2008-02-18 @ 19:42:14
URL: http://www.frostatglas.blogg.se
Postat av: Gustav

tackar :D

2008-02-19 @ 03:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0