tisdag.

gårdagen var en otursdag. det började med att jag glömde byta min sovshorts (en randig historia i frotte) till vanliga trosor under min klänning. detta såg alltså förmodligen ut som om jag gick runder i blöja. därefter försökte jag hitta till onoff i hässleholm. tro aldrig du hittar till ett ställe bara för att du gjorde det för tre år sen. jag gick så klart vilse & jag tror att jag gick åtminstone en mil runt i hässleholm. när jag väl kom fram till onoff hade dem inte nån ipod till mig. ipoderna på onoff verkar vara slut i hela landet o ingen verkar veta när dem får in nya. på vägen hem missade jag tåget med fem minuter & fick alltså vänta en timme på nästa tåg. sovshortsen var inte sköna att gå en mil i kan jag säga. dem kliade & var brutalt varma. stackars mig. fast idag är det malmöfestivalen med caroline. det ska bli skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0